Aangekomen, gedoucht en uitgeput! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marjolein Eestermans - WaarBenJij.nu Aangekomen, gedoucht en uitgeput! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marjolein Eestermans - WaarBenJij.nu

Aangekomen, gedoucht en uitgeput!

Door: MarjoleinEestermans

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

17 November 2010 | Australië, Sydney

De reis zit er op!

En wat ben ik daar blij mee. In het vliegtuig naar Londen werd ik al misselijk en dat is de rest van de reis niet meer veranderd. Verder hebben we geen problemen gehad. Zelfs niet bij het 4 keer door de douane gaan, volgens mij voelde ze onraad bij ons:P
Moest wel in Sydney door de cuarantene douane omdat ik de afgelopen 30 dagen op een boerderij was geweest. Gelukkig ook geen probleem want ik heb heel lief naar de meneer gelachen (A). Eenmaal aangekomen duurde het niet lang voor we in het hostel waren. Daar lekker gedoucht en om 10 uur lokale tijd lagen we op bed en ik was de volgende ochtend om 5 uur weer wakker. Ik vraag me nogsteeds af waarom want ben nu helemaal gebroken en toe aan een dutje.

Daarom tot het volgende verhaaltje.

Liefs, Marjolein


  • 17 November 2010 - 10:03

    Tam:

    wat goed om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn! Ik wacht met smart op het volgende verhaal waarin we natuurlijk wel wachten op verhalen van aanvallende krokodillen en slangen onder het bed enz!
    Enjoy,
    tam

  • 17 November 2010 - 18:42

    Laura:

    hee,
    leuk om te lezen! ik heb trouwens ook altijd last van misselijkheid in het vliegtuig, maar dat is zo over als je van die reispilletjes neemt. Dus dat zou ik zeker doen voor de terugweg, maar dat duurt nog wel ff ;p
    veel plezier nog! x

  • 17 November 2010 - 20:22

    Kimberly:

    Leuk joh! En mooi dat de reis goed verlopen is, en zoals tamara al zegt wacht ook ik op het volgende verhaal! Hebben jullie al gebruik gemaakt van onze shirts eigenlijk?
    Nou plezierig!

    Liefs kim

  • 17 November 2010 - 20:25

    Petra Van Rossum:

    Veel plezier in Sydney, daar is zoveel te zien. Er is een mooi wildlife center met alleen Australische dieren. Verder heerlijk eten in het winkelcentrum bij Darling Harbour. En natuurlijk niet te vergeten het geweldige ijs! Smul ze!!

    Groetjes, tante Peet

  • 25 November 2010 - 15:12

    Janine:

    Hoi Ladies
    Heb jullie eindelijk gevonden ben ook zeer benieuwd naar de verhalen HAVE FUN!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marjolein

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 21010

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 03 Mei 2014

Volunteering in Port Elizabeth

15 November 2010 - 06 April 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: