Volunteering in Port Elizabeth - Reisverslagen van Marjolein Eestermans - WaarBenJij.nu Volunteering in Port Elizabeth - Reisverslagen van Marjolein Eestermans - WaarBenJij.nu
Volunteering in Port Elizabeth

Tijdens deze reis ga ik het nuttige combineren met het aangename. Voor de Good Practice minor die ik voor mijn Social Work opleiding volg, ga ik een vergelijkend onderzoek doen tussen Nederland en het Izizwe project te Port Elizabeth, Zuid Afrika. Ik zal hier drie maanden verblijven en wil jullie via deze weg op de hoogte houden van al mijn ervaringen!

Liefs Marjolein

Recente Reisverslagen:

18 April 2014

The sky is the limit!

24 Maart 2014

Sappige details

02 Maart 2014

Ontroering, verbazing en wellicht wat jaloezie

09 Februari 2014

Acclimatiseren
Marjolein

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20992

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 03 Mei 2014

Volunteering in Port Elizabeth

15 November 2010 - 06 April 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: